Monday 15 August 2011

I Hate You People !

Dude ! 
I HATE YOU !
I know that you're not ever care about this 
But derr 
You wajib tu care bout this !
Ok ,
Aku tak pernah kesah kalau kau nak kutok or ejek aku 
BUT !
Aku paling pantang , tak suka , menyampah and paling senang lah kan 
Aku paling BENCI
People yang ejek nama family aku    
Terutama sekali nama my grandfather yang dah takde.
What The Fuck !
Middle finger up for you lah wei !
Grrrrr >.<
Kau takde keje lain ke ha ?
Nak ejek nama family orang pulak
Apa kau takde family kah sampai nak ejek nama family orang?!
Maybe , now kau tak rase pape 
Maybe for kau it's just a joke 
But dude 
Ade benda yang boleh dibuat main 
But ade yang tak boleh
So please lah 
Kau dah besar panjang 
So jangan lah act macam budak-2
Malu lah sikit dengan junior-2 korang
Aduihai ~ 
Sungguh MEMALUKAN !
So , after this if aku tak layan kau
Or senang cerita 
Aku benci kau
Kau jangan salahkan aku k 
Jadikan ape yang aku buat tu as pengajaran dekat diri kau 
But if kau tak kesah 
Tu aku tak tau lah nak cakap 
Hati batu lah kot kau ni
So , people yang berkenaan maybe akan terasa
But people yang tak berkenaan
Jangan lah nak terasa k 
Kbaii :)
 

No comments:

Post a Comment