Friday, 19 August 2011

Story- Story :)

                        Hey everyone :) . Hari ni nak story sikit pasal my dear sorang tuh . Hehe . Kalau nak baca , baca .Kalau taknak tak yah lah . Tiada paksaan disini k. 0k , story dia bermula macam ni :


Pada suatu petang yang indah 
Ada sepasang orang bercinta ini berjalan menuju ke kelas
Selepas pulang dari mendengar tazkirah
Sepanjang perjalanan itu 
Untuk pertama kalinya ,
Tiada seorang pun yang bercakap atau tersenyum atau gelak 
Why ?
I also dunno 
Pelikkan ?
Selepas itu , sampai sahaja di tangga 
Mereka pun membawa haluan masing-2
(Bukan clash k . Just pergi kat tempat lain -.- )
Then , sebelum pergi 
Biasanya si lelaki ini akan memberikan satu senyuman manis kepada si perempuan ni 
Tetapi pada petang itu 
Perkara berlawanan yang berlaku
Satu pandangan bosan dan tiada langsung senyuman  kepada si perempuan
Si perempaun terkejut lalu terus beredar dari situ tanpa berkata apa-2
Hati si perempuan amat terluka dan sakit 
Akhirnya air mata yang si perempuan itu tahan , jatuh juga
Jatuh dengan begitu deras bersama hati yang berdarah 
Selepas beberapa lama 
Si perempaun telah membuat keputusan untuk berdiam diri 
Then , masa balik 
Mereka berjumpa kembali untuk pulang bersama 
Si perempuan itu bertekad untuk berdiam diri 
Keluar sahaja si perempuan itu dari pagar sekolah 
Mulalah sikap berdian dirinya itu 
Tetapi 
Apabila dia berjumpa dengan si lelaki 
Semuanya bagaikan terbang entah kemana
Si lelaki tersebut telah memberikan satu senyuman manis kepadanya 
Hati si perempuan berbunga riang 
Hanya Allah sahaja yang tahu betapa dia gembira 
Dan bertambahnya sayang si perempuan itu kepada si lelaki 
Tetapi , sebelum mereka membawa haluan masing-2 untuk pulang ke rumah 
Si perempuan itu telah membuat satu kesilapan
Si perempaun tidak memberikan senyuman dan berkata 
I Love You 
Kepada si lelaki sebelum beredar
Si perempuan amat menyesal dan berharap agar si lelaki
Menghubunginya pada malam hari
InsyaAllah 
Amin 
-Tamat-


Jadi bergitu lah ceritanya . Sekarang si perempuan masih berharap agar si lelaki tu menghubunginya . InsyaAllah . Amin . 
p/s ; Muhammad Hafizi bin Md Yusof ! Saya Cinta Kamu !! <3
 
kbaiii :)

No comments:

Post a Comment