Thursday, 11 August 2011

Sakit Hati !

Awak memang suka saya macam ni ea ?
Sakit hati 
Menangis tak henti-henti cam ni 
Awak suka ea?
Awak tau tak yang saya jealous sangat-sangat dekat awak tadi?
Saya pandang jer awak dari jauh 
Awak langsung tak pandang saya kan ?
Awak tau tak yang saya sedih sangat-sangat 
Saya time tu harap sangat-sangat awak datang duduk sebelah saya
Temankan saya buat folio 
Tapi just harapan 
Tak dapat pape pon
Melainkan sakit hati yang sangat-sangat 
Kalau awak rasa nak saya macam ni everyday 
Ok fine !
Saya boleh !
Saya taknak bercakap dengan awak 
Saya nak diam macam dua hari lepas
Macam tu kan yang awak nak?
Ok 
But don't ask me why I'm keep quiet !
Pergi lah bergembira dengan kawan-kawan awak tu 
Bia saya pandang awak dari jauh je
Saya sedar diri saya siapa
Kbaii ! 
:'(

No comments:

Post a Comment