Monday 8 August 2011

Kesah pulak aku ?!

 Eheh , kau tak puas hati dengan aku ea ?
Haha , kesah pulak aku ?!
Eee , tolong lah 
Untuk orang macam kau and pengikut2 kau tuh 
Siket pun aku tak ambik kesah 
Cukup sekali aku kenal kau and pengikut2 kau
Itu pun aku dah nyesal kau tau ?
Nyesal tak sudah !
Eheh , lupa 
Kau mana tau perkataan Menyesal
Yang kau tau is Merempit , Melepak
Am i right ?
Yes ! I'm always right .
Huh , dah la weyh 
Kalau setakat nak sound aku kat fb 
Lebih baik kau balik lah 
Sedih doe aku tengok kau
Aduhai~
Ouh ouh 
Kau kata taknak datang KK kan?
Haha! Cakap tak pakai otak lah kau !
Ni lah jadi nye 
Dude , kau dipersilakan untuk bla 
Tempat kau dimana?
Di jalan lurus untuk merempit
Di tepi longkang untuk melepak
So , shuh2 
Pergi kau dari KK !
Jangan nak hasut budak KK dengan ajaran terlebih sesat kau tuh 
Jijik aku tau tak ?!
And btw , dulu aku kata taknak couple dah 
Cause aku ingatkan 'DIA' tu yang terbaik untuk aku 
But actually , I'm 100% wrong !
Nak tau sebab ape?
Urm ,aku rasa tak payah lah aku terangkan
Bendenye boleh nampak sendiri
Dah terang lagi bersuluh dah perangai dia tuh
So pepandai lah nilai dia k 
Jangan jadi macam aku 
Nyesal kemudian
Tak berguna langsung !
Everything dah past 
So tak dapat nak buat ape 
So , I hope that pengikut2 dia dan diri dia sendiri
Cepat2 lah sedar sebelum diri korang disedarkan
Oleh yang Maha-Esa kat atas sana
Kbaii



   
  

No comments:

Post a Comment