Thursday 28 July 2011

First Time Jealous -.-"

Pada 27/7/2011 , untuk pertame kalinye , aku , Nurul Aina Fatheha bt Nizam berasa cemburu kepada Muhammad Hafizi b Md Yusof setelah 2 bulan kami bersama . Adesh , cian awak kan dapat buah hati cam saya ni . Kuat cemburu . Tapi salah awak jugak . Dah tau saya ni pernah ada kes dengan dia , awak lagi gi layan buat ape . Kan dah kena . Then , mana saya tak bengang kalau dah awak biakan saya jalan sorang2 kat depan then awak pulak sebok dengan dia kat belakang . Memang saya tinggalkan je lah . Nak sangat dengan dia kan ? So pergi lah ! Huh ! (sabo aina . sabo) . Then yang paling saya tak tahan , awak dengan dia boleh lagi tanya kenapa saya moody ? Aduhai , dah tau lagi mau tanya . Memang meletup lah gunung berapi ni . Adesh ~ Tapi takpe lah . Saya takkan bagi tau awak or dia kenapa saya moody . Saya nak awak and dia cari sendiri . So pepandai lah ye :)



No comments:

Post a Comment