Wednesday 15 June 2011

Sayang Awak !!!

'Saya sayang awak!' Perkataan yang aku simpan akhirnya terluah jugak dekat insan yang paling aku sayang . Dah setahun aku tunggu dia . Akhirnya , dia jadi milik aku dan aku jadi milik dia . Syukur Alhamdulillah . Allah je yang tahu parasaan aku masa mula2 aku jadi milik dia sampai lah sekarang . Aku sayang dia sangat2 ! . Setiap hari mase dekat sekolah dia akan teman aku . Even dia seorang yang pendiam and aku seorang yang 'agak' banyak bercakap , tu semue tak mendatangkan masalah antare kiteorang . Alhamdulillah dia nampak macam selesa dengan aku . Aku bersyukur sangat2 . Aku harap / doa yang dia ikhlas terime aku seadanye . Aku dah bagi tau dia perangai aku dari A sampai Z . So , i hope dia faham . Next week kiteorang genab sebulan couple . InsyaAllah . Aku harap , hubungan aku dengan di kekal . And happy selalu . Amin . Cyunk awak , Hafizi <3 . K lah bye2 . Have a nice day sayang ^.^


 
Edit by : Aina_lovestory97

No comments:

Post a Comment