Sunday 12 June 2011

New Life :)

"New Life", itu yang aku lakukan bermula pada 26/5/2011 hingga lah sekarang . Hurm , segalanya dah berubah . Aku single . Dan aku perlu terime kenyataan ni walaupun payah tapi takpe , aku tetap akan cube tuk terime . Aku sentiase blame diri aku atas ape yang dah jadi . Aku takkan salahkan mane2 pihak . Aku akan salahkan diri aku sendiri . Semue nie takkan jadi kalau diri kita sendiri yang lakukan . Am i right? Urm , now , I have to start my new life without him . It's hard but i have too . Hurm , aku doakan dia dapat pengganti aku yang lebih baik , perfect and dapat jage and sayang dia sepenuhnye . Not like me . Amin~ . Haish , dah lah . Tak nak sedih2 lagi . Takde faedah pon . Dia tetap tak boleh jadi milik aku walau dengan ape cara sekali pun . Jadi aku perlu lupekan kesedihan dan gantikan ia dengan kegembiraan yang berlipat ganda . Yes ! I can do it ! Aku ada family and kawan2 yang selalu support aku . Tak pernah jemu , kan3 ? Hurm , kalau ada yang anti aku or whatever , itu aku taknak ambik kesah lagi . Selagi korang ade perasaan , selagi tu korang boleh anti or whatever lah kat aku . Bile Allah dah tarik nikmat yang dia kurniakan tu , korang menagis air mata darah sekali pun takde gunenye . So , it's up to you guys nak anti or whatever kat aku k . Tapi korang kena tahu yang 'Aku Tak Kesah' hehe ^^ . K lah , itu je yang aku nak luahkan . Echeh~ ayat tak boleh bla lah :P Huhu . K tata . Miss you guys so much ! Muah ! Hehe 


                                                                                                                            Edit by : Aina_lovestory97

No comments:

Post a Comment