Tuesday 11 October 2011

It's Hurt

            Hey followers :) Umm ok today is the last day for holidays yang panjang gila tu . But i dunno why aku still nak holiday lagi . Rasa cam malas nak gi skolah . Ada lah reason nye . Hurmmm ok lah aku story . Here we go !

            0k last Sunday , Fizi text aku gune phone adik dia . Time tu dah pagi . Pukul 12 am cam tu lah . Then kiteorang text cam biase but that time i dunno why rase cam tak sedap hati . Like , aku rase cam ada something yang akan jadi . But , aku just diamkan diri je lah . Then time tengah text tu tetibe dia call . Aku tak leh angkat cause my sis ade time tu . Takkan nak borak dengan boyfie depan sis kan . Nanti ape pulak dia cakap . Then aku text dia . Aku cakap yang tekak aku sakit . Yar , that time memang tekak tengah sakit pun . Then tetibe adik fizi text aku . Dia cakap cam ni "hoi perempuan , kau boleh tido tak ?! dasar perempuan gatal ! kau ingat abang aku tu baik ke ? depan kau memang lah baik ! dah lah mesej kau gune phone aku . pastu pakai ayat yang menggedik gile ! " ummm , lebik kurang cam tu lah dia text . Then , aku tak sedih time tu . Just terasa lah sikit kan ?

          Then next day pulak . Around 9pm something , dia text aku lagi (adik fizi) . Dia maki-2 aku . Dia kata aku bodoh lah . Hodoh lah . Gedik lah . Arggghhh ! That time memang serius aku sedih gile . Aku dah tak text abang dia dah . Aku dah tak ganggu dia dah . Tetibe dia text aku dok maki hamun aku . Dah lah salam pun dia tak bagi . Haish..... memang gile terasa + sedih lah time tu . Aku ngadu kat my mom . Then my mon cakap tak yah layan . Buat dunno je . 0rang cam tu lagi di layan lagi dia naik kepala . So better diam . So aku pun diam je lah .

          Then at the same day , fizi call aku . Aku taknak angkat time tu . Sakit hati . Tapi aku fikir , mana tau dia nak cakap benda yang penting ke kan . So aku pun angkat lah . Masa aku angkat tu dia terus say sorry . Tak henti-2 . Dia kata dia serbe salah . Aku pun malas nak panjangkan cite , aku cakap je lah it's ok . Budak-2 lagi . Fikiran tak matang . Hurmm , then everything end cam tu je lah .

         Aku sebenarnye still rasa sakit hati . Pedih yang amat dalam sangat kata-2 adik dia tu . Aku bukan nak belagak baik . Tapi aku malas nak panjangkan cite . Humm tapi tu lah . Sakitnye still ade lagi . Dalam sangat . Nak pulih pun maybe makan masa yang agak lama .

Huemmmm , k lah . Itu je story nye . gtg . tata . assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment