Sunday 11 September 2011

HeyHeyHey !

                   Hye followers . Lama kot aku tak update blog ni . Malas -.- . Huhu . Ok hari ni aku 'agak' gila siket . Tak tau knape . Hehe . Actually , aku tengah angau :3 . Cehhh . But betullah . Aku tengah angau dekat mamat  ni :

                   MUHD HAFIZI BIN MD YUSOF
           
                   Heeee , gatai na . kehkehkeh . Tak kesah pun . wekwek :P . Btw , ada picca dia kat tepi sana ---------> . Carilah eak . 0kokok , kali ni aku dah tukar lagu kat blog aku ni . Lagu ni bukan sebarang lagu k . I warning you (broken english -.-) . 0k lah , actually ada udang disebalik mee . Cuma aku je taknak makan . Cehhh , dah mula lah tu kerepek dah keluar . Hehe . Baikbaik , aku story about this song k . Jangan baling kasut dulu . Takde anjing nak kutip . Hehe . Kk , lagu ni sebenarnye bf aku nyanyikan untuk aku last friday . Sweeeeeetttt sangat . *winkwink .  Bagi aku lah . Bagi korang maybe sweat . keihkeihkeih . Jangan marah yer . Saya kan tengah gile . *winkwink . hehe . 0k bf aku nyanyikan lagu ni cause aku yang suruh . Saje je . Main buli buli bf sendiri . Hehe . Jahatnye perempuan ni . ishishish -.- . Hehe . K lah . Aku tau korang pun tak faham ape yang aku merepek ni kan . Yes i know . uhukuhuk T_T . Baikbaik , aku bla sekarang . Tapi nanti dulu ! Korang dah tau ada udang dekat mee tu . Itu aku punya ! Aku ambik dulu . baiii !!! :D

Have fun with it followers <3

No comments:

Post a Comment